Pemulihan Semulajadi Untuk IBS - 3 Pemulihan Amat Berkesan Itu Akan Bantuan Anda untuk menghilangkan Gangguan yang

Pemulihan Semulajadi Untuk IBS - 3 Pemulihan Amat Berkesan Itu Akan Bantuan Anda untuk menghilangkan Gangguan yang

Sindrom Usus Mudah Rengsa (IBS) adalah gangguan usus yang berlaku pada semua peringkat umur. IBS biasanya disertai dengan teruk sakit perut, cirit-birit, sembelit dan kekejangan. Lelaki dan wanita di zaman pertengahan mereka adalah yang paling terjejas oleh IBS dan mereka menghadapi kesukaran besar dalam menangani IBS berkesan. Jika anda adalah mangsa gangguan, anda akan tahu kesakitan dan ketidakselesaan yang boleh menyebabkan. Dalam artikel tiga ubat semula jadi untuk IBS, yang telah disyorkan oleh pakar-pakar yang telah terbukti berkesan, diberikan.

Minyak Dill merupakan ubat semulajadi yang sangat berkesan untuk IBS, kerana ia telah dikenali untuk mengubati penyakit usus dan mempunyai kesan positif ke atas kolon. Anda perlu mengambil minyak Dill dalaman dengan mencampurkan sejumlah kecil dengan satu sudu madu, dan minum selepas makan anda. Minyak Dill mempunyai beberapa kesan yang lain pada badan anda, termasuk kembung perut pengawetan dan sembelit, sakit kepala melegakan dan mengurangkan peluh berlebihan. Anda boleh mendapatkan minyak Dill dari mana-mana kedai herba berhampiran anda.

Pembersih kolon membantu membersihkan usus anda daripada toksin berbahaya dan bahan-bahan tersebut. Dalam kebanyakan kes sindrom usus terganggu, hanya mengambil rawatan kolon membersihkan-akan menunjukkan peningkatan yang besar dan bantuan yang signifikan. Bersama-sama dengan lain-lain rawatan semula jadi, ia boleh membantu dalam menyembuhkan IBS berkesan. Menggunakan enema dengan herba campuran atau mengambil rawatan oral seperti julap amat berkesan dalam menyembuhkan IBS.

Ubat yang ketiga adalah sangat mudah, campurkan sedikit garam batu (sekitar setengah sudu teh krim) di dalam air sedikit panas dan kemudian minum campuran. Ini perlu diikuti sekali sehari dan masa terbaik untuk berbuat demikian adalah sejurus selepas anda keluar dari katil. Tidak mengikuti rawatan ini selepas makan atau sebelum makan, perlu ada selang 2 jam.

Jika anda mengikuti tiga ubat semula jadi yang diberikan di atas, anda akan dapat melihat peningkatan yang besar dalam keadaan anda. Ia adalah dinasihatkan untuk mendapat nasihat doktor anda jika IBS anda tidak berhenti walaupun selepas penggunaan yang berpanjangan satu rawatan di atas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar