Berdiet Teh Hijau - Teh Hijau Peningkatan Penggunaan harian kalori Burn!

Berdiet Teh Hijau - Teh Hijau Peningkatan Penggunaan harian kalori Burn!

Teh hijau dikenali untuk membantu dengan kehilangan berat badan dengan mengawal glukosa, menghalang penyimpanan lemak, dan meningkatkan kadar metabolisme. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa pengambilan harian teh hijau meningkatkan asas seseorang setiap hari membakar kalori oleh 4% yang ketara, yang adalah lebih kurang 70 hingga 80 kalori sehari bagi kebanyakan orang.

Untuk meletakkan ke dalam perspektif - yang adalah sama dengan berjalan pada kadar yang pantas selama kira-kira 10 minit. Jadi minum teh hijau setiap hari adalah serupa dengan berjalan selama lebih satu jam setiap minggu! Bayangkan jika anda bersenam selama 20 minit dua kali seminggu dan kemudian juga mengambil teh hijau setiap hari. Ia seperti anda memberi diri anda tiga hari tambahan berjalan latihan dalam di atas sebenar bersenam anda sudah lakukan. Ia adalah satu cara untuk membantu anda membakar kalori tanpa melakukan apa-apa jauh berbeza daripada apa yang anda telah lakukan.

Sebagai contoh, sepanjang seminggu, atau 7 hari minum teh hijau, anda mungkin menyedari peningkatan dalam kalori membakar sama dengan:

- Berjalan satu jam seminggu
-doing 10 minit berimpak tinggi letupan kardio
-Running satu batu dalam masa kurang 10 minit
-stair melangkah atau berjalan di tingkat atas selama 10 minit
-hula-kokol selama 18 minit
-doing lebih 700 melompat bicu
atau
-mowing rumput dengan mesin pemotong push selama 12 minit

Sudah tentu, ia tidak boleh dikatakan bahawa teh hijau boleh atau perlu menggantikan senaman. Itu bukan hujah sekalipun. Senarai ini telah ditulis semata-mata untuk menggambarkan kuasa peningkatan dalam membakar kalori bahawa minum teh hijau setiap hari boleh menyediakan untuk anda. Jadi merebut kasut berjalan anda, genggam gelung hula, dan membawa periuk anda sedap dibancuh teh hijau; dan mari kita put up kalori harian kita berkobar!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar