Campuran Herba Untuk Kesihatan Jantung

Campuran Herba Untuk Kesihatan Jantung

Jantung anda adalah otot yang kuat dan adalah asas badan anda. Ia hanya kira-kira saiz genggaman tangan anda namun ia bertanggungjawab untuk mengepam darah ke seluruh badan ia terus pergi dan pergi dan pergi seperti bunny penggiat tetapi kita sering mengambil kuasa dan kelemahan hati kita untuk diberikan.

Adakah anda ingin tahu apa kunci untuk mempunyai hati yang sihat adalah?

1. Bersenam sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari.

Ini boleh menjadi sesuatu yang mudah seperti mengambil tangga daripada lif atau berjalan ke kedai sudut dan bukannya memandu.

2. Makan kesihatan dan diet yang seimbang.

Anda tidak perlu makan sayur-sayuran sepanjang hari tetapi anda perlu makan secara pantas. Perkara seperti makanan segera, ais krim, dan cip harus dimakan secara sederhana atau tidak sama sekali. Memilih makanan yang sihat seperti bijirin penuh, daging tanpa lemak, dan buah-buahan dan sayur-sayuran.

3. Anda juga boleh menambah makanan tambahan dan herba untuk diet anda untuk menjaga hati anda dalam kesihatan puncak.

Sesetengah makanan tambahan yang disyorkan ialah:

Vitamin C 3,000 hingga 6,000 mg Membantu nipis darah
Complex Vitamin B 100 mg Membantu saraf
Vitamin B6 50 mg memerangi kerosakan saraf
Vitamin E 200 IU Meningkatkan peredaran jantung
Injap Niacin 50 mg mengembangkan jantung
Kalsium 1,500 hingga 2,000 mg Membantu mengawal otot jantung
Magnesium 705 hingga 1,000 mg Peningkatan nutrien ke jantung

Herba untuk kesihatan jantung:

Cohosh Hitam, Cayenne, Cinchona, Cramp Bark (melegakan otot jantung), Hawthorn Berries, ekor kuda, Lily Lembah (digitalis semula jadi), Melissa, Mistletoe, Motherwort, Rosemary.

Ubat semula jadi adalah pilihan yang terbaik untuk mengekalkan jantung yang sihat dan kuat. Perubatan tradisional sering dengan sering merawat atau masking gejala, manakala perubatan semula jadi bertujuan untuk mewujudkan keseimbangan holistik dalam badan untuk kesihatan secara keseluruhan. Bahan-bahan semulajadi dan juga bukan ketagihan dan tidak mempunyai kesan sampingan, tidak seperti preskripsi dan ubat lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar