Bagaimana untuk Kerja Dengan Kanak-kanak dan Borang Tenaga?

Bagaimana untuk Kerja Dengan Kanak-kanak dan Borang Tenaga?

Saya mempunyai minat benar untuk bekerja dengan kanak-kanak membangunkan kebolehan mereka. Anakku, Reiss dan anak perempuan saya, Phebe mempunyai kedua-dua menunjukkan kepada saya begitu banyak dari mereka tidak bersalah bahawa kita tidak sentiasa hanya mengajar kanak-kanak tetapi juga belajar daripada mereka!

Kebanyakan kanak-kanak mempunyai kadar getaran dan tenaga aliran itu lebih tinggi maka kebanyakan orang dewasa lakukan juga kerana tidak bersalah ini. Mereka tidak melalui 20, 30 atau 40 tahun di planet ini dan mempunyai perkataan orang lain tidak kepada ini atau itu, atau perkara-perkara yang hanya imaginasi mereka atau membuat percaya.

Kanak-kanak boleh percaya tanpa melihat, seperti dengan Santa Claus dan Paskah Bunny atau Fairy Gigi. Mereka boleh menerima konsep kerja tenaga, kerana mereka tidak perlu melihat sendiri untuk mempercayainya. Mereka hanya beriman tidak dapat dinafikan ia!

Mereka juga tidak membuat ini rumit sama ada! Mereka tidak menekankan tentang simbol-simbol, dan tidak bimbang tentang sambungan atau menghantarnya untuk kebaikan yang paling tinggi, dan lain-lain - mereka hanya menggunakannya dan percaya pada diri sendiri.

Reiss lakukan ini sekali apabila saya berasa sedikit di bawah cuaca kerana dia tahu saya memerlukan beberapa penyembuhan dihantar. Sebagai hanya 7 satu masa, dia mahu pergi ke luar dan bermain tetapi dia tahu mommy diperlukan bantuan. Bujang itu naik ke dalam biliknya dan ditarik keluar satu kristal sendiri dan dibersihkan ia. Kemudian duduk dengannya dan sangat tenang untuk hanya satu minit memegang tergenggam ini dalam dua tangannya. Kemudian dia berjalan ke saya dan meletakkan ini di chakra hati saya, kerana saya berbaring pada masa itu, dan berkata "Mama ini akan menyembuhkan anda sekarang kerana saya mengisinya dengan Reiki untuk menetapkan kamu. Aku pergi di luar untuk bermain dan akan kembali dalam apabila tenaga yang dilakukan. "

Saya terpesona pada masa itu tetapi berasa seperti tenaga menenangkan mula mengalir melalui chakra hati saya. Saya meletakkan di sana selama kira-kira 30 minit atau lebih dan merasakan tenaga mula reda perlahan-lahan dan memutuskan ia adalah masa untuk bangun dan melihat bagaimana Reiss dan suami dan anak perempuan kita lakukan di luar saya dan Reiss berjalan di pintu. Dia memandang saya dan berkata "Mama saya berkata, saya akan kembali dalam apabila ia telah dilakukan." Kami sama-sama tersenyum dan memeluk dan dia tahu saya telah melakukan banyak lebih baik!

Kanak-kanak mempunyai naluri bagaimana dan bila untuk menggunakan tenaga mereka sekali menyesuaikan diri, dan mereka tidak merumitkan perkara yang mereka membawa dari hati!

Jadi, jika anak anda mahu bekerja dengan tenaga atau anda berfikir tentang bekerja dengan kanak-kanak dan tenaga, positif, bersenang-senang dan menikmati pengembaraan di sepanjang jalan! Anda akan belajar daripada mereka sebanyak mana yang mereka kehendaki daripada anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar